Wednesday, July 29, 2015

mimpi

assalamualaikum...minggu lepas aku dok mimpi mengarut...rasa dah lama tak mimpi mengarut cenggitu... mengarut yang camne??? mimpi de kuasa...hehehe...kalah budak kecik aku nie...selalu mimpi de kuasa dalam cite2 fantasi tue...

de sekali mimpi cam dalam cite alice in the wonderland...de en arnab tue..de pintu yang kecik tue...n masuk dunia fantasi yang de dalam cite tue...pastu de gak aku mimpi cam avengers tue...siap de orang dari masa depan datang nak tolong lawan ngan mahkluk asing (makhluk asing dalam avengers bergabung ngan yang dalam transformers ;p) memang dasyat laaa...aku ngan geng2 aku berusaha menyelamatkan bumi time tue...hahaha

yang last week aku mimpi aku boleh terbang...time tue malam...baru nak balik dari mana ntah time tue...pastu aku tiba2 baru tau aku pon de kuasa tue...so time tue aku dok lompat2 gi terbang tinggi2 macam dalam cite 'bleach'...shinigami terbang tue..aku pon camtu laa...pastu bintang2 kat langit time sangat2 banyak...so memang best sangat time tue...

dalam pada aku semangat terbang dekat ngan bintang2...tau2 ari dah nak siang...konon2 nye aku tak leh bagi orang tau yang aku boleh terbang...so klu siang orang kan banyak keluar...so nanti kantoi...n cam biasa sebab tue mimpi n dunia fantasi...tak sempat aku nak balik bebetul ari dah siang...cepat sangat ...pastu de la orang yang dah keluar tue nampak aku...tapi aku tutup muka terbang lelaju...bagi orang tak nampak muka...hahaha...

sangat mengarut tapi aku paling suka mimpi camtu...tue memang dunia idaman aku...dunia fantasi...segala nyer di luar kotak...takde kat dunia sebenar nie...aku selalu memang takkan ingat mimpi aku..kecuali klu mimpi2 yang ngarut2 camtu ^_^



Believe in your dream. They were given to you for a reason ~ Katrina Mayer

No comments: