Tuesday, February 1, 2011

b.o.s.a.n.......................

assalamualaikum....

jam kat lappy dah kul 12.21am...tp mata nie still x leh nak lelap...masing terang benderang...cam lampu2 kat ict tue..mengelamun dah..baca novel dah..chatting dah...nie menulis plak...tp mata nie still x nak menunjukkan tanda2 utk padam...ubat pon aku dah telan....x tau la per lg aku nak wat...pg t nak keje..klu x keje xpela gak....nak lyn citer korea takut t aku lg x blh tido...excited sgt nak tgk next episod....klu kacau org pon best gak...tp nak kacau sape...sape jer yg jd burung hantu cam aku nie???tp bateri hp pon dah kong...dr td dok bunyi mtk diberi mkn tnaga letrik...tp aku nie yg mls nak bg dia mkn...aku rsa aku dah de idea nak kacau sape...hahaha...cop aku g amik tepon...caj kat luar nie jap....hehehe....

fuhhhh...tba2 aku dok dgr suara pompuan berckp....cuak gak aku...dah td en mohd ashraf takut kan aku...dia kta kang aku dok dgr suara ngilai....dah mlm2 x tido...pas2 aku pon dgn berani nyer aku pon gi la usha blk liza...coz kak nor aku confirm dia tido time aku msk bilik td...nsb pn2 blk liza x ttp rapat....fuhhh...nsb baik btl suara liza yg aku dgr....tgh ckp tepon...hahaha....tahap kecuakkan aku dah capai tahap gaban dah td....wat cuak jer liza nie...tau la td aku terkejutkan dia sblm dia msk tido...nie mst stok bls dendam tanpa niat....msk court confirm aku blh menang...hahaha

jam dah kul 12.42 nie...sume org yg chat ngan aku dah nak tido...aku jer yg x leh nak tido lg...insomnia nyerang lg la nie....klu kak nor tau confirm kena bebel...coz pg td aku el x g keje coz migrain...tp bkn sgaja..smlm aku tido awal tue...tp bangun pg migrain nyerang...nak wat camner kn....pg t confirm aku g keje...byk fail tgu aku....k'ah..aku nak try kacau member burung hantu yg dah lama aku x sembang...so beunos noches amigos...

hidup ni bagaikan iklim...de pelbagai keadaan..de panas,sejuk,bunga dan luruh...walaupon panas dan salji blh memburuk..tp msh de bunga dan luruh yg mencerikan hari...walaupon hidup kita kadangkala menjadi x menentu...tp dipengakhirannya...pasti de kegembiraan~asma abdul kader

No comments: