Friday, July 1, 2011

saranghae chingu...love u friends....

kesedihan kemelandaan keasmaan.....lagi sedih bila dok layan lagu2 korea yang sedih2 nie...huhuhu...banyak tul benda2 sedih yang muncul secara tiba2....walaupon aku memang dah lama sedar n get ready..tapi bila ianya tiba2 muncul..lagi2 time nie memang banyak benda yang jadi...so kesedihan tue bertambah-tambah la...x dapat nak bayangkan hidup kat sini tanpa bff aku kat sini...

even orang kata patah tumbuh hilang berganti...tapi aku x yakin boleh jumpa bff yang cam dorang...first siti baizura pergi...pastu siti nor idayu...n then diikuti ngan ruhaifiza...waaaaaaaaaaaaaaaa....guys don't leave me alone...even siti nor idayu boleh lagi datang cini...tapi x boleh nak lepak2 cam biasa...x boleh nak tido same2 kat luar nie lagi....x boleh nak gi 'weng' kan diri cam dulu2 lagi...

nak wat reunion kat kl??? xde makna nyer....aku kalau dah balik memang mimpi la nak kuar...kalau balik lama boleh la..nie stakat balik jumaat malam...ahad petang dah balik penang balik...xde makna nyer aku nak kuar...so bile la lagi nak jumpa??? jumpa dalam alam maya jer la guys....

tapi lawak la gak...kat opis tue dari bos sampai officemate n member2 unit lain sumer tanyer aku pon mintak transfer gak ker...aku nak mintak transfer?? x tau nak bagi alasan per...n yang paling penting x tau nak mintak kat ner...so dok cini jer la...sampai la Tuhan bukak kan pintu transfer tuk aku...hahaha....

so skang kena get ready betul2...hidup perlu diteruskan...so asma....bbasyah!!!! ko kena kuat...dari awal dah tau yang sumer akan pergi dari sisi ko kan...amik kata2 pn sue...letak kat pale tue...selama nie pon boleh jer kan gi wayang songsorang...gi shopping songsorang...so xde masalah patut nyer...kat opis ramai lagi member...jangan risau k.....huhuhu....

to siti baizura, ruhaifiza n siti nor idayu...we are friends and i do like to pass the day with you in serious and inconsequential chatter...i wouldn't mind washing up beside you, dusting beside you, reading the back half of the paper while you read the front...we are friends and i would miss you, do miss you and think of you very often...love all of you.....




Don't walk in front of me, I may not follow...
Don't walk behind me, I may not lead...
Walk beside me and be my friend.. 
~ Albert Camus

Strangers are friend waiting to happen
~ Steve Klaka

No comments: