Monday, March 14, 2011

saranghae, haraboeji

14 mac...arini umur atuk aku genap 82 thn..but klu kite ckp msti dia x caye...msti dia kta kitorg tipu dia..hehehe...arghhhh...rndu nyer kat dia..rndu nak nyakat dia...hehehe...nakal nyer cucu...atuk yg dah tua pon nak dinyakat nyer...

hmmmm...dah tua atuk aku...n tue la satu2 nyer yg tinggal...waaaaa...dr mlm td air mata nie x blh thn...asyik nak tumpah jer bila ngat kat atuk....aku slalu terpikir adakah aku blh jmpa atuk aku saat2 akhir dia nanti...xdpt nak bayangkan....

sempat x nak mintak maaf kat dia...aku ngaku aku slalu gak mrh dia bila dia dok tnye banyak kali...coz dia dah lupa...tp dah mrh baru nak nyesal...tue la manusia..dah wat bru nak nyesal...dlu klu aku dok bebel dia msti kta ko pon akan tua gak..n aku yg mmg suka menjawab nie...yg mana idea menjawab sntiasa ada nie trs jwb tua tue x pasti...muda2 pon blh mati..so x sempat nak tua...diam trs atuk dpt cucu cam aku...sori atuk...hehehe...

but serius..i miss him soooooooo much...smpai air mata nie x blh nak stop bla pkr dia...andai kata dia pergi dlu dr aku...aku harap aku blh dok kat sisi dia saat2 dia nak menghadap ILAHI ti...aku x sanggup nak dpt call yg kata dia dah xde..x blh nak imagine langsung...
time aku konvo..april 2009..nie jer yg de dlm lappy nie..yg lain sume kat subang...

time2 camni yg wat aku rsa nyesal x wat rayuan sblm dtg cni dlu..nyesal x ikut ckp pak lang...time tue just pkr nak try dok negeri org..nak try kuar dr slangor...tue jer dlm pale aku...tue la asma...nyesal dulu perbuatan..
nyesal kemudia x guna...klu de mesin masa dah lama aku gi blk stahun yg lps...hehehe...

hmmm....harap2 umur atuk pnjg lg...dpt tgk cicit dia yg ke-4...yg mana aku bet ngan diri aku baby girl..hehehe..well to my dear grandpa...i love u sooooooooo much....saranghae haraboeji....

A grandfather is someone with silver in his hair and gold in his heart~ John Doe

No comments: