Monday, March 28, 2011

take care....

tadi makteh aku call...mula2 ngat member yang call...so dengan slamber nyer aku suh kak nor angkat...yang makcik tue pon dah smangat nak angkat..ngat budak2 tue nak anta mangga kat dia...skali tengok makteh daaa... hehehe...x jadi la dia nak angkat...

lama gak kitorang sembang...dah lama aku x call dia..hehehe...cakap pasal wedding cousin aku...mula2 aku dah rasa cam x leh nak balik time tue..tapi pas sembang tadi aku pikir balik la...settle kan keje2 tue cepat...klu terpaksa ot sampai malam pon x kisah la...n aku dah slamat beli tiket pon...alang2 dapat tiket rm98 pegi balik kan...dengan laju nyer aku amik...hahaha...

sebenar nyer aku nak cite..time nak letak pon tue x penah2 makteh pesan camtu..tiba2 arini dia pesan camtue...aku terus gelak...coz tau aku nie nakal sangat..banyak benda psy yang aku wat coz nak ilangkan kebosanan aku nie...hehehe... makteh pesan 'jaga diri'...benda tue mak pesan time awal2 dulu jer....skang time nak balik jer..klu call dah x cakap pon camtue...hehehe

tapi bila dengar makteh pesan tadi even aku gelak..tapi dalam ati aku rasa lain...x tau nak gambarkan prasaan tue...rasa cam betul2 kena jaga diri...terus pikir dah jangan asyik nak merayap jer...jaga diri tue elok2...time tue gak aku baru tringat yang aku dah 25 tahun nie...tapi otak still x sedar...x matang2 lagi...ntah bila la asma abdul kader nak matang....

umur dah nak masuk 25..tapi otak aku nie masih x centre2 lagi...bila tengok member2 yang dah kawen n de anak..rasa pelik plak...aku terpikir camner dorg boleh idup camtu? aku x dapat nak bayangkan per yang akan jadi klu aku berada kat tempat dorang?? dengan otak aku nie...hishhhh....x dapat nak bayangkan...

hmmmmmmmmmm...x yah la nak pikir chem oi...layan lagu2 k-pop nie lagi best...hahaha...teringat member aku penah kata...pas ko pikul jer sesuatu tanggungjawab tue..automatik ko akan jadi matang...so per lagi.. tunggu la per2 tanggungjawab datang..so aku akan jadi matang time tue...hahaha...yang penting skang enjoy slagi boleh...^_^


No matter what age you are, or what your circumstances might be, you are special, and you still have something unique to offer. Your life, because of who you are, has meaning ~ Barbara de Angelis

No comments: