Saturday, March 19, 2011

thanks god...

aritue aku dok tgk 1 citer jepun nie...citer tue dah lama aku amik dr adik aku..tp xde mood nak tgk...smpai la aritue tba2 terpikir tok tgk...tajuk dia taiyou no uta...

citer tue pasal girl nie yg menderita 1 penyakit nie..aku x ngat nma pnjg dia tp dipendekan jd XP...tue yg aku ngat...penyakit nie dia x blh kena matahari lgsung..kira alergi pd cahaya matahari..klu kna dia blh mati...

but at last dia mati gak...tp dia berjaya lepasi umur yg doctor ckp la...tue kira pencapaian yg bgs gak la...tue pon sbb mak n ayah dia betul2 jaga..x bg dia kna cahaya lgsg...dia just kuar umah past matahari terbenam..n blk sblm matahari terbit...

pas aku tgk citer tue aku rsa bersyukur sesangat...coz aku x alergi smpai cam tue skali...aku just alergi pd cuaca yg panas jer..tp blh cover ngan sun block...klu la aku kna terperap dlm umah jer n klu nak kuar kna pkai bju 'angkasawan' tue..x dpt nak baygkan..

even aku banyak alergi nyer..tp xde la smpai jd camtue..so aku x blh nak bebel lbh2...hehehe...tp mgkn sbb tue aku dok mkn jer ayam yg bai bwk blk smlm n nasi gorg kak nor td...tp skang nie bibir aku tgh bengkak la...hahaha..slh sndri...sape suh lggr pntg pas sbln blh thn kn....

wutever pon..aku arap alergi aku nie akn smbh cpt...dah lma sgt nie...pas tnyer pndpt doktor zaahirah td..dia kata try mkn skt2 dlu..tgk cam ner...so aku akn try la dlu..tp mgkn aku akn still mkn sayur gak...skali skala mgkn aku akn amik ayam tue..tp x byk la kot...skt2 dah la....

wish aku akn sembuh gak satu ari nanti...n aku akn cba lwn bnda nie...cam ner aku lwn yg sblm2 nie...can't wait for the victory...hehehe...

Victory is always possible for the person who refuse to stop fighting~Napoleon Hill

No comments: