Wednesday, May 9, 2012

versus 2012

 
buat orang tersenyum adalah salah satu cara tuk wat kita rasa lebih baik...thanks to azril mustaufi atas ayat tue...benda tue la yang aku cuba wat slama nie...n klu aku x leh nak gembira kan orang...aku akan gelak betul2 klu orang cakap or wat pape yang aku boleh nak gelak...n tadi time kat kepc...bila toye tanye apsal aku suka sangat aku gelak jer...n nasib miza dok jawab x kan nak tengok aku nangis kot...time tue aku rasa miza dapat tangkap aku nie tengah dalam mood x bape nak ok...lagi2 datang2 pagi tadi pas el smalam..aku terus tukar wall pic kat pc aku ngan pic dari david n goliath tang 'boys are stupid..throw rocks at them' tue...tapi dia diam x tanye pape...huhuhu...bagus tul dapat member camtue...

urmmmm...actually klu nak ikut bukan aku yang marah dalam kes a vs a yang berlaku skang nie....tapi skang nie aku jadi bengang coz aku dah mintak maaf banyak kali tapi dia wat bodoh kat aku...so aku rasa dia sangat2 stupid...n aku terus tringat kat pic dari david n goliath tue...tue yang aku terus letak pic tue kat wall fb n wall pc kat opis...aku xkan tukar slagi aku x cool...

dia x nak maafkan aku..ok fine...aku pon akan wat bodoh jer pasni...xde makna nyer aku nak contact ko lagi...ko pon dah kata x nak contact aku lagi kan...klu aku betul2 wat aku x kisah..nie aku main2 jer...dah aku memang kaki nyakat...yang dia nak sentap plak tiba2 tue pe hal...so now...putus kawan....aku dah kata dulu jangan cari pasal ngan aku...nie memang dia saja jer kan...orang call x angkat..mesej x jawab langsung...so adios...

.............sape x sedih klu ilang sorang kawan kan...lagi2 orang yang boleh masuk 1 pale ngan kita...tapi nak wat camne...dah orang xmo kawan...so cari kawan lain laa...tringat kat ayat nie...kawan leh dicari...tapi family tue jer yang kita der...so positif asma...cari kawan baru...tapi kan...slama nie aku teringin jer nak gaduh ngan dia..n now..betul2 gaduh..huhuhu...amik ko...putus sahabat terus...hahaha....cem...cem...
 
 
I have learned that no matter how good a friend is, they're going to hurt you every once in a while and you must forgive them for that ~ James Rhinehart

No comments: